top of page
Nie ma jeszcze tagów.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey

Boho skirt

Moda inspirowana latami 70-tymi niewątpliwie króluje w kolekcjach jesienno-zimowych.

Ten trend bardzo przypadł mi do gustu, bo rewelacyjnie uzupełnia się z obecną minimalistyczną modą.

Rzeczy z kilku dekad wstecz nabierają nowego, świeżego charakteru kiedy nie traktuje się ich zbyt dosłownie. Warto więc wybrać kilka elementów charakterystycznych dla lat 70-tych i połączyć je z rzeczami z obecnych kolekcji.

Myśląc o nowej spódnicy, kierowałam się zasadą Dzieci Kwiatów. Chciałam, żeby była wzorzysta i efektowna. I tak powstał jedyny w swoim rodzaju materiał, który zaprojektowałam dla wszystkich indywidualistek, które nie lubią nosić tego, co wszyscy ;-) Materiał to 100% bawełny satynowej.

Aby nie przytłoczyć wzoru zbyt wymyślnym krojem, postawiłam na prostotę z jednym małym detalem w postaci zakładki z przodu.

Mam nadzieję, że moja Boho skirt- jak i cała stylizacja- przypadnie Wam do gustu ;-)


bottom of page