top of page

Mustache


Od dawna myślałam o stworzeniu czegoś dla dzieci łączącego dwie najważniejsze dla dzieciaków cechy.. - wygodę i fajne kolory.

Tak powstała moja pierwsza-i z pewnością nie ostatnia- kolekcja dziecięcych ubrań :-)

Z doświadczenia wiem, że dzieciaki nie będą dobrze czuły się w ubraniach , które uwierają, "gryzą" lub są w jakikolwiek sposób niewygodne.

Postarałam się wobec tego, żeby szyte przeze mnie rzeczy, były jak najbardziej miękkie i przyjazne dziecięcemu ciałku ;-) Cała kolekcja wykonana jest z wysokogatunkowej bawełny z domieszką włókien elastycznych.

Bluzy są dwustronne, z wykładanym golfikiem. Dzięki możliwości noszenia je na obu stronach, nie znudzą się tak szybko i łatwo je dopasować do reszty ubrań.

Moja córka- fanka najróżniejszych spódniczek- jest zachwycona swoją nową, rozkloszowaną spódniczką z tiulowym wnętrzem. Jej asymetryczny kształt sprawia, że fantastycznie układa się przy noszeniu.

A synek łobuziak, uwielbia swoje nowe, nie krępujące ruchów spodnie baggy, za łaty na nogawkach i ozdobne guziki. Całość kolekcji dopełnia bawełniana czapeczka w ten sam deseń.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć z moimi dzieciakami w roli małych modeli ;-)


bottom of page